Wednesday 4 October 2017

Alternativ Strategier Justeringar


Justera järnkondensorer. Trots vad andra kanske försöker berätta för dig vanligtvis när de försöker sälja dig något, är justering av Iron Condors inte raketvetenskap. Du behöver inte något fint system eller träning som kostar hundratals dollar och lita på att det finns hundratals av webbplatser som drivs av smarta internetmarknadsförare som försöker sälja dessa produkter Det finns ingen speciell sås när det gäller att justera järnkondorer. Allt du behöver är ett par olika val och ett system du håller fast vid. Jag kommer att skissera några av dessa val för du här idag och du behövde inte betala hundratals dollar för den. När det gäller marknadsneutrala strategier kan du inte göra mycket bättre än järnkondorer. Denna options tradingstrategi vinst om det underliggande lagret förblir inom ett visst område. Vad gör ont Strategi är skarpa rörelser i båda riktningarna efter att handeln är placerad Ibland, och det beror på tidpunkten och hur du har strukturerat din Iron Condor, kan du fortfarande rida ut dessa stora drag och vara Lönsamma Men vid andra tillfällen kan dessa våldsamma rörelser påverka din position negativt och då måste du fatta beslut om huruvida du ska stänga handeln och ta din förlust eller göra en Iron Condor-justering. Dessa beslut bör alla vara En del av din handelsplan och du borde veta vad du ska göra i förväg om ett stort drag ska ske. Vad du inte vill göra är att stänga dina ögon, korsa fingrarna och hoppas att positionen kommer tillbaka till vinst. Med järnkondensatorer , du kan förlora mer än du gör, så det är väldigt viktigt att du inte låter små förluster bli mycket stora förluster. Innan vi får reda på hur man justerar en Iron Condor är det viktigt att ha en allmän förståelse för strategin. Viktiga egenskaper hos Iron Condors är. Denna strategi är upprättad genom att sälja en Bear Call Spread och sälja en Bull Put Spread. De har en begränsad vinstpotential, som är begränsad till det premie som samlas på Bear Call Spread och Bull Put Spread. Potentiella förluster är högre än potentiella vinster. Detta är en strategi som har stor sannolikhet för framgång, vanligtvis omkring 80 Detta kompenseras av risken att du kan förlora mer än du kan göra Därför är det mycket viktigt att justera dina förlorande affärer. Du kommer inte vinna varje gång med Iron Condors som bara är ett faktum. Även med justeringar kommer du fortfarande att ha några förlorande affärer, som med någon strategi. Det viktigaste övervägandet innebär inte stora förluster som ger mycket av dina vinster från tidigare affärer. För att ge dig ett snabbt exempel på vad som kan gå fel, den 28 juli gick jag in i Bull Put-sidan av en Iron Condor på RUT med redan Placerade björnskallet några dagar tidigare, med strejkpriser på 670 och 660 Vid den tiden handlade RUT om 799. Sedan i början av augusti hade vi minikraftsmältningen och den 4 augusti hade RUT sjunkit till 727 Var ett sämst scenario för mig med det underliggande indexet att göra ett skarpt drag bara några dagar efter att jag hade lagt handeln Med risken var jag tvungen att stänga handeln för en förlust på 3.094 Men några dagar senare kunde jag att justera handeln genom att återinföra Bull Put Spread vid 560-570 och gjort 1 222 på den handeln som kompenserar några av mina förluster från den ursprungliga positionen När du tar hänsyn till detta och vinsten från Bear Call-sidan av Condor, Jag var bara nere 828 för månaden, vilket var en stor anledning möjligt resultat med tanke på situationen Detta är ett exempel på att justera en Iron Condor genom att rulla den förlorande sidan för att sänka strejkpriserna om samtalssidan var den förlorande sidan, du skulle rulla till högre strejker Jag ska nu redogöra för några fler alternativ för justering av järn Condors. Choice 1 Gör ingenting och vänta på den bakomliggande bakåtriktningen och den förlorande sidan kommer tillbaka till en bekväm nivå Ja, det här är ett alternativ, men som jag sa tidigare måste du vara försiktig så att du inte låter en liten förlust bli till en stor förlust För RUT-handeln som jag nämnde tidigare om jag inte hade stängt den den 4 augusti hade mina förluster varit mycket större när indexet så småningom låg runt 640 den 9 augusti. Den andra sak att överväga att inte göra är att stressa dig Kommer att vara under för den återstående varaktigheten av handeln och det faktum att dessa positioner blir svårare att justera ju närmare du kommer att gå ut. Kupa 2 Rulla ner för att sänka högre strejk Detta är vad jag gjorde med handeln ovanför, och jag gjorde vad jag ringde en försenad rulle där jag stängde handeln och väntade några dagar innan jag rullade den till den nedre strejken. Det gjorde att jag kunde komma längre bort från marknaden och få också mer optionspremie på grund av den fortsatta spetsen i volatiliteten. Upp och ut Så utöver att du rullar upp dina strejk ner rullar du också ut i ytterligare en månad. Det gör att du kan komma ännu längre bort från marknaden och också hämta extra premie på grund av den ökade tiden till utgången. Nackdelen med detta Är att du nu har ställningen öppen för en extra månad, och du kanske inte vill att exponeringen ska vara öppen under den här tiden. När du handlar Iron Condors, vill du inte gå för långt ut i tiden, eftersom tidsfördröjningarna förloras. Val 4 Du kan rulla både Bull Put Spread och Bear Call Spread I RUT-fallet ovan, förutom att rulla min Put Spreads ner rullade jag också ner min Call Spreads ner från 910-920 till 720-730. Detta resulterade i en ytterligare 897 i inkomst för månaden vilket ytterligare bidrog till att kompensera mina förluster från den ursprungliga Bull Put Spread förlusten Risken med detta är att du rullar upp samtalen bara för den underliggande att flytta tillbaka i andra riktningen och då kan du möta förluster på båda sidor av Condor. Cohoice 5 Ett annat alternativ som fungerar är att HEDGE din position genom att antingen köpa den underliggande ELLER köpa några alternativ utan pengar Det enklaste sättet att göra detta är med lager och använda delta Anta att ditt delta på Put Spread är runt 0 15 You Kunde sälja 7 aktier för att säkra hälften av ditt nuvarande delta eller vilket förhållande du bestämmer är lämpligt Risken med detta är att om det underliggande stiger, hamnar du upp lite av vinsten på Iron Condor, men det är det pris du betalar för skydd Jag antar att det andra problemet är att deltaet kommer att förändras över tiden, så du kan behöva köpa eller sälja mer av det underliggande för att justera din häck som igen kan erodera några av dina vinster och även medföra transaktionskostnader om du väljer att häcka med alternativ, Du kan titta på att köpa några sätter samtal längre ur pengarna än din Condor slår igen. Använd delta som en guide här. Khoice 6 Det sista alternativet är att enkelt skära dina förluster, gå och vänta på ett annat tillfälle. Som att inte göra någonting, Detta är också ett beslut du kan göra, kom ihåg att pengar är en position Ibland kan det vara bättre att bara stänga saker, ta bort huvudet och kom tillbaka med en ny titt på sakerna. I det här fallet kan du välja att stänga båda sidor av Condor eller bara den förlorande sidan. Dessa 6 scenarier presenteras ovan är verkligen de viktigaste alternativen när det gäller att justera Iron Condors Så där har du det, information som tog antagligen 10 minuter att läsa som kan ha potentiellt kostat dig hundratals dollar om du var på en annan sida Var god och dela det här inlägget på Facebook eller Twitter. Jag publicerar mina handelsresultat varje månad, var noga med att kolla in här HERE. Here s till din ultimata framgång. UPPDATERAD INFORMATION FEB 9: e, 2012. Jag kör en co Värre klass för tillfället och vi hade en session igår där vi tittade på några av valen för att justera en RUT Feb Iron Condor Nedan är en 45 minuters video där jag tar en djupgående titt på handeln och hur man justerar ur handeln Som har flyttat mot oss Jag går också igenom detaljer om de branscher jag har lagt under den senaste månaden och hur jag planerar att hantera dem till utgången nästa vecka Denna handel var en alternativvarningshandel som en del av min IQ Trade Alert-tjänst. De ursprungliga detaljerna om Handeln som givits till IQ Alerts-subs är följande. Datera den 13 januari 2012.Strategy Iron Condor RUT Halvposition Size. Trade Set Up Sälj RUT 16 februari 840 CALL, Köp RUT 16 februari 850 CALL för 0 50 50 eller bättre Sälj RUT 16 februari 640 PUT, Köp RUT 16: e februari 630 PUT för 0 45 45 eller bättre. Premium 95 0 95 Nettokredit eller better. Trade Management Adjustment Points Justeringspoäng om antingen spridning blir 150 1 50 och eller RUT bryter över 820 eller Under 680 Om detta inträffar gör jag något av följande beroende på marknad Förhållanden Ta förluster rulla upp till högre lägre strejker rulla upp till högre lägre strejker och eller lägg till andra halvan av vår position. Margin Return Details För denna handel riskerar vi cirka 905 i marginal för att göra 95, för en avkastning på 10 50 Denna handel kommer att vara lönsamt om RUT slutar över 640 och under 840 vid utgången Vi har en 16 23 felmarginal på nackdelen och en 9 95-marginal på uppsidan. Projektmål Om antingen Spread trades ner till 0 05 eller 0 10 kommer vi att ta våra vinstmedel Jag m bara handlar halva positioner storlek idag eftersom jag känner att marknaden beror på ett stort drag inom kort Om det händer inom nästa vecka lägger jag till den andra halvan av positionen, annars kommer jag att se att rida den här till utgången Teknisk marknad ser lite överköpt men i en stark uppgång som kan förbli någon tid tror jag att eventuell återhämtning blir grund och om jag får det, så lägger jag till andra hälften av vår position om vi får en fin topp i VIX Vi har fortfarande en Bear Call Spread som löper ut nästa w eek, så håll det i åtanke när du tittar på den här handeln. Försäljningen idag har haft en trevlig ökning av volatiliteten så att vi kan komma in på en trevlig entré. Vi lägger våra strejk lite närmare på uppsidan på grund av de överköpta villkoren och faktum att om den sidan kommer in i problem kommer det att bli lättare att justera. Koncernmarknaderna är överköpta och en kraftig återhämtning kan skada denna position, så riskhantering kommer att vara nyckeln till den här. Om sakerna börjar röra sig mycket nästa vecka kan se till att säkras med några veckovisa alternativ. Om du är mer riskfylld kanske du vill vänta en dag eller så för att komma in i handeln om marknaden fortsätter att rallya, eftersom du kanske kan få bättre pris eller flytta din strejk priserna högre. När jag körde klassen den 7 februari var denna handel på vissa förluster på telefonsamtalet med RUT-handel kring 828-830 vilket var mycket nära vår korta strejk vid 840 Titta på videon om du har tid, och Vänligen skicka e-post till mig via e-postskyddad om du har några frågor joner alls.27 Comments. Great education Gillade det väldigt mycket Kan du hjälpa mig att förstå volatilitet och vinst och förlust beteende underliggande prisrörelse som tillämpas på följande handel. Sell kan säga ut av pengarna samtalar ca 10 av pengarna av närmaste månad och köp dubbelt antal 20 av pengarnas samtal för den senaste månaden Volatiliteten för det närmaste månadssamtalet är högre med cirka 1 än volatiliteten för alternativet för månadens längd. Netdelet är försumbar 3 Vega och gamma är också nästan försumbart Handeln sätts 45 dagar före utgången av den närmaste månaden Jag vill förstå hur denna strategi ska utföra under de närmaste 30-35 dagarna och vad ska vara justeringspunkten, dvs när man justerar sådana positioner För t. ex. med en dummy index säger DTX på 100 den 15 Mar12 jag skulle vilja sälja 1 kontrakt av 110 apr 12 förlängning säga 25 april 12 ring för att säga 1 och köp 2 kontrakt av 120 maj12 utgången säga runt 28 maj kalla för 0 45 med en nettokredit på 0 1 Volatiliteten på 110 c Allt är 0 24 och det med 120 samtal är 0 23 Net delta är -2 och net gamma är - 01 och netto vega är -5 Alla värden per kontrakt. Detta är bra stuf, tack för att du delade den gratis Jag är Jag började bara handla Iron Condors Och ja, jag köpte en av de här videokurserna för ca 100 dollar. Jag tror faktiskt att det bara finns en stor säljare av denna handel med förtroendekurser, och han säljer kursen via en mycket stort nätverk av återförsäljare Varje gång i en annan förklädnad Men för att vara rättvist mot honom är kursen ganska bra, jag är glad att jag köpte den. Kudos till dig för att publicera denna blogg om justering av Iron Condors. Vill du dela IC-spreadsheet. Craig Malmfeldt säger. Jag handlar med ThinkOrSwim och brukar göra en sida i taget För att ta bort dem, kom ihåg att med ThinkOrSwim betalar du ingen provision när du köper för att stänga och optionspriset är 05 eller mindre Om du tar bort ditt jobb i någon Typ av spridning så gäller det inte och du betalar provision på tra de. what om säkring av din förlorande sida genom att sälja en annan kredit spridning på andra sidan för att täcka dina potentiella förluster Till exempel, jag är i en AAPL condor som har brutit mot korta benet av call spread w AAPLs senaste rally Aktiehandel runt 556, Och samtalsspridningen är 555 560. Jag överväger att sälja stängning av det lönsamma spridningen från den ursprungliga kondoren och sälja en ny spridning med samma utgångsdatum vid strejk på 550 555 med tillräckligt många kontrakt så att om AAPL rör sig helt över 560 vid utgången , krediten från den nya sålda spridningen täcker denna förlust. Jag m överväger att sälja en 545 550 spridning, vilket möjliggör möjligheten att vinna båda spridningarna. Naturligtvis är möjligheten att, när jag gör det, flyttar AAPL ner och Då måste jag upprepa processen i andra änden, förstorar mina potentiella förluster flera gånger. Men utgången är bara en vecka bort. Vad tycker du om denna strategi Verkar som en potentiell väg att nästan garantera en seger med en kondor spridning vinner och den andra blir till en break-even Tack, Kumud Jindal. Ja, det är en strategi jag använder från tid till annan, särskilt när spridningen blir nära värdelös eftersom det inte längre ger mycket skydd om marknaden fortsätter trenden. Du måste bara vara försiktig med att marknaden inte vänder mot och sätter din nya spridning under tryck. Jag Gavin, jag gillar verkligen ITIQ och har läst min kopia av Iron Condor-kursen. Jag hade en fråga om justering som du beskriver det här. När är den bästa tiden att rulla upp eller ner IC innan eller när priset når den korta strejken. Den Tailgun, bör du definitivt justera innan pris träffar din korta strejk Håll ögonen på ditt korta strejks delta, jag gillar Att justera när det träffas 30 senast Hopp som hjälper. Det kan tyckas som en elementär fråga, men om din underliggande säkerhet inte var till det prisvärde du hade köpt med strejkpriser på 670 och 660 Vid den tiden var RUT trading runt 799 Sedan i början av Augus t vi hade mini-marknadsmältning och den 4 augusti hade RUT sjunkit till 727 varför skulle du behöva stänga handeln med en förlust Om alternativet skulle löpa ut vid 727 varför skulle du fortfarande vinna handeln. Hur var det här Det här var ett sämst scenario för mig, med det underliggande indexet gör ett skarpt drag bara några dagar efter att jag hade lagt handeln. Om det inte är värre fall kommer det att flytta sig under benet på condor. När marknaden sjunker så volatiliteten skjuter upp och du sitter på en stor orealiserad förlust Ja, du kan fortsätta att hålla i hopp om att marknaden inte faller under dina korta träffar, men kom ihåg att hoppet är ett farligt ord på aktiemarknaden. Också, förutsatt att du är Ner, säg 15 på handeln, hur mycket mer smärta är du villig att ta om indexet fortsätter att falla? Du måste skära dina förluster eller justera vid något tillfälle, annars är risken för att du blåser upp ditt konto mycket högt. Tänk på 2008 När aktiemarknaden föll, skulle du fortsätta att hålla ett järn Condor bara för att din korta strejk var vid 670 och marknaden var vid 727 Vad händer om marknaden brister ner 10 nästa dag. Var de flesta människor kommer in i problem med kondorer är att de inte skar sina förluster tillräckligt snart och fortsätter att hålla Tills det där kontot slösas ut. Hej, jag började nyligen sälja Iron Condors och jag är intresserad av dessa anpassningsstrategier. Jag har en fråga om val 4 ovan. Det verkar ofta vara en bra idé att justera båda sidorna av condor-en för att stanna i det lönsamma intervallet och den andra att samla in några pengar för att kompensera din förlust av att justera den andra sidan. Det är min fråga att inte rulla justera båda sidorna av en järnkondor i stort sett samma som att köpa tillbaka din järnkondor stänga ut positionen och sälja En ny Det är en viktig skillnad, men jag tror att du sparar pengar på provisioner med ThinkOrSwim och sparar tid, för att stänga ut en och sälja en annan är lättare åtminstone på TOS än att rulla ena sidan vid en tid Snälla rätta mig om jag misstar tack.10 Alternativstrategier att veta. Ofta hoppar handlare i alternativspelet med liten eller ingen förståelse för hur många alternativstrategier som finns tillgängliga för att begränsa deras risk och maximera avkastningen med lite ansträngning Men näringsidkare kan lära sig att dra nytta av flexibiliteten och full kraft av alternativ som ett handelsfordon Med detta i åtanke har vi sammanställt denna bildspel, som vi hoppas kommer att förkorta inlärningskurvan och peka dig i rätt riktning. To ofta hoppar handlare i alternativspelet med liten eller ingen förståelse för hur många alternativstrategier som finns tillgängliga för att begränsa deras risk och maximera avkastningen. Med lite ansträngning kan handlare dock lära sig att utnyttja flexibiliteten och full Alternativets kraft som handelsfordon Med detta i åtanke har vi sammanställt den här bildspelet, som vi hoppas kommer att förkorta inlärningskurvan och peka dig i rätt riktning.1 Omfattad Call. Aside från inköp Ett nakent köpoption kan du också delta i en grundläggande täckningsanrop eller köp-skrivstrategi. I denna strategi skulle du köpa tillgångarna direkt och samtidigt skriva eller sälja ett köpoption på samma tillgångar. Din volym av ägda tillgångar bör motsvara till antalet tillgångar som ligger till grund för köpoptionen Investerare kommer ofta att använda denna position när de har en kortfristig position och en neutral uppfattning om tillgångarna och ser till att generera ytterligare vinst genom kvittering av samtalspremien eller skydda mot en potentiell Nedgång i det underliggande tillgångens värde För mer insikt, läs Omfattade samtalstrategier för en fallande marknad.2 Gift Put. I en gift strategi har en investerare som köper eller för närvarande äger en särskild tillgång som aktier samtidigt köper ett säljalternativ för Ett motsvarande antal aktier Investerare kommer att använda denna strategi när de är bullish på tillgångens pris och vill skydda sig mot potentiella kortfristiga förluster. Denna strateg Y fungerar i huvudsak som en försäkringspolicy och etablerar ett våning om tillgångens pris sjunker dramatiskt. För mer om att använda denna strategi, se Married Puts A Protective Relationship.3 Bull Call Spread. Köpoptioner till ett specifikt lösenpris och sälja samma antal samtal till ett högre aktiekurs Båda köpoptionerna kommer att ha samma utgångs månad och underliggande tillgång Denna typ av vertikal spridningsstrategi används ofta när en investerare är hausse och förväntar sig en måttlig ökning i priset på den underliggande tillgången För att lära dig mer, läs Vertical Bull och Bear Credit Spreads.4 Bear Put Spread. Bear put-spread-strategin är en annan form av vertikal spridning som bull-call spread I denna strategi kommer investeraren samtidigt att köpa put Alternativ till ett specifikt slagkurs och sälja samma antal satser till ett lägre lösenpris Båda optionerna skulle vara för samma underliggande tillgång och ha samma löptid Jondatum Denna metod används när näringsidkaren är baisse och förväntar sig att den underliggande tillgångens pris sjunker. Det ger både begränsade vinster och begränsade förluster. Läs mer om denna strategi genom att läsa Bear Put Spreads, ett brännande alternativ till Short Sales.5 Protective Collar. A. skyddskraftsstrategi utförs genom att köpa ett köpoptionsalternativ utan att skriva ut ett köpoptionsalternativ samtidigt för samma underliggande tillgång som aktier. Denna strategi används ofta av investerare efter En lång position i ett aktiebolag har upplevt stora vinster På så sätt kan investerare låsa in vinst utan att sälja sina aktier. För mer om dessa typer av strategier, se Don t Glöm ditt skyddskrage och hur en skyddande krage Works.6 Long Straddle. A lång strategisk optionsstrategi är när en investerare köper både en köp - och säljoption med samma lösenpris, underliggande tillgång och utgångsdatum samtidigt. En investerare kommer ofta använda denna strategi när han eller hon tror S priset på den underliggande tillgången kommer att flytta väsentligt men är osäker på vilken riktning rörelsen kommer att ta. Denna strategi gör det möjligt för investeraren att behålla obegränsade vinster, medan förlusten är begränsad till kostnaden för båda optionsavtal. För mer, läs Straddle Strategy A Enkel strategi för att marknadsföra Neutral.7 Long Strangle. In en långsträngig optionsstrategi köper investeraren ett köp - och säljoption med samma löptid och underliggande tillgång, men med olika slagkurser. Satskursen ligger normalt under strykpriset på anropsalternativet och båda alternativen kommer att vara utav pengarna En investerare som använder denna strategi tror att det underliggande tillgångspriset kommer att uppleva en stor rörelse men är osäker på vilken riktning flytten tar. Förluster begränsas till kostnaderna för båda alternativen stränglar kommer vanligtvis att vara billigare än vad som finns för att alternativen köps ut av pengarna. För mer, se Få en stark hållning på vinst med strängar.8 Fjärilspridning. Alla strategierna fram till denna punkt har krävt en kombination av två olika positioner eller kontrakt. I en strategi för fjärilspridningsoptioner kombinerar en investerare både en spridstrategi och en spridningsstrategi och använder tre olika strejkpriser. Till exempel en Typ av fjärilspridning innebär att man köper ett köpoptionsalternativ till det lägsta högsta lösenpriset medan man säljer två köpoptionsalternativ till ett högre lägre lösenpris och sedan ett sista köpoptionsalternativ med ett jämnt högre lösenpris. För mer om denna strategi, läs Ställ in vinstfel med Butterfly Spreads.9 Iron Condor. En ännu mer intressant strategi är I-ron condor I denna strategi har investeraren samtidigt en lång och kort position i två olika strängstrategier. Järnkondoren är en ganska komplex strategi som definitivt kräver tid att lära sig och träna för att behärska Vi rekommenderar att du läser mer om den här strategin i Flygt med en järnkondor ska du flocka till järnkondensorer Och försök strategin för dig själv riskfri genom att använda Investopedia Simulator.10 Iron Butterfly. Den sista alternativstrategi som vi kommer att demonstrera här är järnfärgen I denna strategi kommer en investerare att kombinera antingen en lång eller kort sträcka med samtidig köp eller försäljning Av en krångel Även om det liknar en fjärilspread skiljer sig strategin från att den använder både samtal och sätter, i motsats till den ena eller den andra. Resultatet är både begränsat inom ett visst sortiment beroende på strejkpriserna för de alternativ som används. Investerare kommer ofta Använd alternativ utan pengar för att minska kostnaderna, samtidigt som du begränsar risken. För att förstå denna strategi mer, läs Vad är en Iron Butterfly Option Strategy. Related Articles. Räntesatsen vid vilken ett förvaltningsinstitut lånar medel som upprätthålls i Federal Reservera till en annan depositarinstitution.1 En statistisk mått på spridning av avkastning för en viss säkerhet eller marknadsindex Volatilitet kan antingen mätas. Kongressen passerade 1933 som Banking Act, som förbjöd kommersiella banker att delta i investeringen. Nonfarm lön hänvisar till något jobb utanför gårdar, privata hushåll och nonprofit sektor Den amerikanska presidiet av Labor. The valuta förkortning eller valutasymbol för indiska Rupi INR, indiens valuta Rupéen består av 1. Ett första bud på ett konkursföretag s tillgångar från en intresserad köpare vald av konkursföretaget Från en pool av budgivare. Anmälningsstrategier och justeringsalternativ. När jag kommer över goda exempel på alternativjusteringsstrategier Jag gillar att skriva en sida om den. Teoretiska exempel är OK, men jag finner att verkliga världsexemplen på att anpassa alternativtjänster ger mycket bättre illustrationer. Till viss del är dessa exempel lite av den körsbärsuppsökta sorten. När en alternativ handel går emot dig, du vann t alltid ha bra val till ditt förfogande Men ändå ser vi ett verkligt världsexempel, även om det är typ av en bästa fallscenar Io att justera en optionshandel är fortfarande en värdefull övning. Listan här är kort nu men jag lägger till det när scenarier presenterar sig. Varför sådana små affärer. En sak du kanske märker med dessa exempel är den lilla relativa storleken på positioner I dessa exempel behandlar jag bara ett alternativ i taget, även om det till exempel skulle vara mer effektivt från en kommissionssynpunkt att skriva flera lägger en tid i stället för bara en. Det finns ett par skäl till det. Jag vill visa att du inte behöver en stor portfölj att använda alternativ till din fördel. Om du spelar det konservativt och inte överlevererar mig själv, ger jag mig större flexibilitet att reparera eller vrida ur en position om handeln rör sig mot mig. Little Leveraged Investing Background. Now för någon bakgrund Som en Leveraged Investor tenderar jag att skriva ett rättvist antal puts. Writing sätter som ett medel att förvärva aktier till en rabatt till det nuvarande priset är inte så ovanligt om en strategi för lång sikt investerare. Even Warren Buffett har offentligt erkänt att använda denna strategi själv involverar aktier i Coca-Cola samt Burlington Northern innan han förvärvade hela företaget. Som du kommer ihåg, när du skriver en uppsättning du är i själva verket erbjuder Att köpa 100 aktier av den underliggande aktien till ett visst pris Strike-priset I utbyte mot detta erbjudande får du en kontant betalning som kallas premium. Om aktiehandeln ligger under aktiekursen vid utgången är du skyldig att köpa aktierna på den överenskomna på pris Din kostnadsbas på dina 100 aktier motsvarar strejkpriset plus provisioner minus det premie som mottas. Om börsen handlas till eller över aktiekursen vid utgången av säljoptionen löper värdelös och premien du fått är din att boka som 100 vinst och utan ytterligare skyldighet på din sida. Anmälningsstrategier. Rulla ner - Ett exempel på att justera en nakenposition genom att rulla ner. Rulla ner och ut - Ett exempel på justering Ng en noll sätta position genom att rulla ner och out. Option Trading Exempel - Omfattande exempel på att justera och hantera ett Leveraged Investing alternativ handel på PEP. Naked Put Assignment Del 1 - Översikt av tidig uppsättning uppgift och varför det inte nödvändigtvis är så stor av en Deal. vovo Early Assignment på Naked Puts Del 2 - Lär dig att känna igen scenarierna som ökar chansen för en tidig naken uppsättning. Hur man reparerar en tidig naken uppsättning Del 3 - Don t låt Mr Market trycka dig runt Lär dig en alternativ teknik Att avregistrera dig själv. Återgå från Alternativjusteringsstrategier till Stor Alternativ Trading Strategies Hemsida.

No comments:

Post a Comment